Com sempre des d'ESPURNA ens arriba el Conte en valors. Treballarem les activitats propossades a l'aula i ficarem al nostre blog una part de la feina feta, "guap@s" !!!
diumenge, 8 de maig del 2011
diumenge, 24 d’abril del 2011
dilluns, 4 d’abril del 2011
III JORNADA ESPURNA a Manresa- 2 abril 2011

Podria fer moltíssims comentaris sobre la III Jornada Espurna (Programa)
...com va anar de bé,
...quantes coses vam aprendre,
...destacar el gran companyerisme del nostre "claustre" que està format pels membres d'Espurna,
...que em vaig trobar tot el matí rodejada de boníssimes idees i de moltes ganes de portar-les a terme
...però sobretot em quedaré amb la IL.LUSIÓ,
...la que vaig veure als ulls dels "espurneros" per provar coses noves(innovar ?),
...amb les ganes de treballar en equip (col.laborar ?),
...amb l'oferiment d'uns als altres sense condicions (compartir ?)...
Vaig trobar allò de bo que m'agrada de les persones a la vida quotidiana :-)
Nenssssss/nenes........., sou la BOMBA !!! (com diria el Ramon Barlam).
Ah, ah....i una cosa que acabo de veure i que m'agrada moltttttt...ja som 60 "inconscients" dins aquest grup ESPURNIK de Ning !!! ... él número va pujant!!!
Bé...Força Espurnik ;-)
III Jornades Espurn@ (02-04.11) on PhotoPeach
Presentació de fotos captades pel Ramon Barlam :-)
# Enllaç Picassa de l'Anna Casamitjana :-)
# Enllaç Picassa del David Casas :-)
dimarts, 15 de març del 2011
TERRATRÈMOL AL JAPÓ: QUÈ EN SABEM? ACTIVITATS D' AULA

Aquí teniu unes activitats de recerca que ha fet la Núria Alart, per saber com es formen els terratrèmols i quines conseqüències greus poden tenir per a les poblacions i les persones.
https://sites.google.com/site/terratremol1/home
Com ja hem parlat a la classe, aquests dies ha hagut un terratrèmol ben fort al Japó, amb tsunami i fugues nuclears. Anem a veure que ha passat i què podem fer nosaltres des de la nostra aula.
ACTIVITATS: https://docs.google.com/viewer?a=v&pid=sites&srcid=ZGVmYXVsdGRvbWFpbnx0ZXJyYXRyZW1vbDF8Z3g6MTQ3MWI2NGYwZDZhMzlmMg&pli=1
Gràcies Núria, bona feina!
dijous, 10 de març del 2011
dijous, 24 de febrer del 2011
...I EN DOS DIES.....ESPURNIK!!!!!
ESPURNIK : ESPURN@ EN 3D on PhotoPeach
Etiquetas:
2011,
espurna,
espurnik,
jornada_ice,
presentacio
dilluns, 21 de febrer del 2011
LA CHAIMAE PORTA CUSCUS AMB POLLASTRE !!!
La Chaimae Guiovat ha portat a l'Institut una safata de CUCUS amb pollastre. El Cuscus és un plat típic a la cuina marroquina. Estavaaaaaaaaaaaaaaaaaa boníiiiiiissimmmmmm !!!!!!!!!!!!!!
Us deixem la recepta per si algú vol intentar cuinar-lo. Val la pena!!!!
Cuscús de pollastre
(per a 2 persones)
- 2 cuixes de pollastre
- suc de llimona
- cuscús
- 1/2 l de brou de gallina
- "xarmela"
- confit de panses
Per a la "xarmela":
- canyella en pols
- comí
- gingebre
- safrà
- pebre negre
- all
- julivert
Per al confit de panses:
- 1 ceba grossa
- panses de Corint
- sucre
- canyella
Preparacio:
1.Comencem netejant el pollastre. Hi posem una mica de suc de llimona. Després hi passem una mica d'aigua.
2.Tallem la ceba i salem el pollastre. Oli a la cassola i hi dauren la ceba.
3.Preparem la "xarmela" amb all, julivert i oli. Canyella amb pols, comí, una mica de gingebre, un polsim de safrà i de pebre. Ho batem tot i ho estenem damunt del pollastre.
4.Posem el pollastre a la cassola.
5.Mentrestant, rentem el cuscús perquè s'hidrati. Colem l'aigua i l'amanim amb oli d'oliva.
6.Ara posem el pollastre a la cassola amb tota la glaça de la paella. Hi aboquem a sobre tot el brou, amb una mica de sal.
7.Posem la cuscussera al damunt de la cassola on hi ha el pollastre i hi afegim el cuscús. Quan arrenqui el bull el pollastre, l'hi tindrem cinc minuts més.
8.Refresquem el cuscús amb una mica d'aigua. Ho remenem una mica; més sal, i ja el podrem tornar a posar a la cuscussera. I cinc minuts més.
9.A part, hem confitat ceba en un cassó amb aigua i sucre. Ara hi posem una mica de canyella i unes panses de Corint. I ho deixem fer a foc lent remenant-t'ho tot de tant en tant.
Informacio Nuticional
El cuscús de pollastre és un excel·lent plat únic, la base la constitueix la sèmola de blat, les verdures, el brou i el pollastre. És un altre plat mediterrani excel·lent. Les preparacions mediterrànies és caracteritzen perquè són plats únics amb una base d'hortalisses, verdures, sèmoles, pasta, arròs, patates, i en menor proporció carn o peix, condimentat tot amb herbes i espècies pròpies de cada zona.
Us deixem la recepta per si algú vol intentar cuinar-lo. Val la pena!!!!
Cuscús de pollastre
(per a 2 persones)
- 2 cuixes de pollastre
- suc de llimona
- cuscús
- 1/2 l de brou de gallina
- "xarmela"
- confit de panses
Per a la "xarmela":
- canyella en pols
- comí
- gingebre
- safrà
- pebre negre
- all
- julivert
Per al confit de panses:
- 1 ceba grossa
- panses de Corint
- sucre
- canyella
Preparacio:
1.Comencem netejant el pollastre. Hi posem una mica de suc de llimona. Després hi passem una mica d'aigua.
2.Tallem la ceba i salem el pollastre. Oli a la cassola i hi dauren la ceba.
3.Preparem la "xarmela" amb all, julivert i oli. Canyella amb pols, comí, una mica de gingebre, un polsim de safrà i de pebre. Ho batem tot i ho estenem damunt del pollastre.
4.Posem el pollastre a la cassola.
5.Mentrestant, rentem el cuscús perquè s'hidrati. Colem l'aigua i l'amanim amb oli d'oliva.
6.Ara posem el pollastre a la cassola amb tota la glaça de la paella. Hi aboquem a sobre tot el brou, amb una mica de sal.
7.Posem la cuscussera al damunt de la cassola on hi ha el pollastre i hi afegim el cuscús. Quan arrenqui el bull el pollastre, l'hi tindrem cinc minuts més.
8.Refresquem el cuscús amb una mica d'aigua. Ho remenem una mica; més sal, i ja el podrem tornar a posar a la cuscussera. I cinc minuts més.
9.A part, hem confitat ceba en un cassó amb aigua i sucre. Ara hi posem una mica de canyella i unes panses de Corint. I ho deixem fer a foc lent remenant-t'ho tot de tant en tant.
Informacio Nuticional
El cuscús de pollastre és un excel·lent plat únic, la base la constitueix la sèmola de blat, les verdures, el brou i el pollastre. És un altre plat mediterrani excel·lent. Les preparacions mediterrànies és caracteritzen perquè són plats únics amb una base d'hortalisses, verdures, sèmoles, pasta, arròs, patates, i en menor proporció carn o peix, condimentat tot amb herbes i espècies pròpies de cada zona.
dilluns, 14 de febrer del 2011
“A l’hivern cal tenir proveït el graner i el llenyer”

Projecte Espurn@
DITA 11
“A l’hivern cal tenir proveït el graner i el llenyer”
EXPLICACIÓ
Un dels grans enemics per als cultius són les glaçades negres. Quan les temperatures
baixen sota zero, la humitat ambiental es glaça i forma gebre sobre els objectes o les
plantes. Aquesta petita capa de gel manté la temperatura a dins i impedeix que es
refredi molt l’interior, és un efecte semblant al que faria un iglú. En canvi, si l’aire està
molt sec, en davallar el termòmetre a valors negatius l’aigua que contenen les plantes
mateixes es gela i aquestes queden ben rostides, ennegrides. D’aquí li ve el nom i el
refrany: “Les gelades blanques són el greix de les plantes, les negres les aterren”.
PROPOSTA D’ACTIVITATS EN PETIT GRUP
Podeu triar entre:
1. Explicar i fer un dibuix sobre la dita.
2. Sabeu què vol dir l’expressió: “gelades blanques”?
3. Cercar informació sobre les glaçades negres.
4. Explicar què mengeu un dia d’hivern i escriure la recepta.
5. Descriure què s’hi posa en un graner i en un llenyer.
6. Cercar informació sobre els iglús.
7. Confeccionar un iglú amb plastilina.
8. Explicar i fer un dibuix d’aquesta dita: “Al febrer, flor a l’ametller”.
9. Quins sentiments veu tenir el dia de Carnestoltes? Com us veu sentir?
10. Explicar què veu fer el dia de Carnestoltes?
Autoria de l’activitat: Núria Alart
DITA 11
“A l’hivern cal tenir proveït el graner i el llenyer”
EXPLICACIÓ
Un dels grans enemics per als cultius són les glaçades negres. Quan les temperatures
baixen sota zero, la humitat ambiental es glaça i forma gebre sobre els objectes o les
plantes. Aquesta petita capa de gel manté la temperatura a dins i impedeix que es
refredi molt l’interior, és un efecte semblant al que faria un iglú. En canvi, si l’aire està
molt sec, en davallar el termòmetre a valors negatius l’aigua que contenen les plantes
mateixes es gela i aquestes queden ben rostides, ennegrides. D’aquí li ve el nom i el
refrany: “Les gelades blanques són el greix de les plantes, les negres les aterren”.
PROPOSTA D’ACTIVITATS EN PETIT GRUP
Podeu triar entre:
1. Explicar i fer un dibuix sobre la dita.
2. Sabeu què vol dir l’expressió: “gelades blanques”?
3. Cercar informació sobre les glaçades negres.
4. Explicar què mengeu un dia d’hivern i escriure la recepta.
5. Descriure què s’hi posa en un graner i en un llenyer.
6. Cercar informació sobre els iglús.
7. Confeccionar un iglú amb plastilina.
8. Explicar i fer un dibuix d’aquesta dita: “Al febrer, flor a l’ametller”.
9. Quins sentiments veu tenir el dia de Carnestoltes? Com us veu sentir?
10. Explicar què veu fer el dia de Carnestoltes?
Autoria de l’activitat: Núria Alart
dimecres, 2 de febrer del 2011
VÍDEO SOBRE L'APRENENTATGE ACTIU
Molt i molt interessant....Vídeo de Roger Schank, sobre l'Aprenentatge tal i com hauria de ser: ACTIU !!!!
dimecres, 19 de gener del 2011
“Al gener no siguis matiner”

Projecte Espurn@
DITA 9
“Al gener no siguis matiner”
EXPLICACIÓ
Pel gener surt el sol tard i fa fred, cosa que no convida gaire a llevar-se. Els
dies feiners ens cal posar el despertador per a ser matiners. Al gener el dia és
molt curt. Tenim unes nou hores de claror. Una altra dita sobre el mes de gener
diu: “Com sol de gener, que així que surt ja es pon”
PROPOSTA D’ACTIVITATS EN PETIT GRUP
Podeu triar entre:
1. Explicar i fer un dibuix sobre la dita.
2. Quan no teníem despertadors, de quina manera ens aixecavem pel matí?
Cercar informació sobre el despertador.
3. Explicar qui s’aixeca més aviat de casa teva. Per què?
4. Descriure i enumerar les coses que fas quan arribes a casa després de
l’escola.
5. Confeccionar un mural amb imatges de diferents sortides i postes de sol del
mes de gener.
6. Explicar qui fa les feines de casa més ràpidament. Enumerar les feines de
casa.
7. A quina hora t’aixeques pel matí, un dia feiner i un dia festiu?
8. Quins sentiments tens quan t’aixeques pel mati? Cercar una imatge i una
música que ho representi.
Autoria de l’activitat: Núria Alart
dilluns, 10 de gener del 2011
dissabte, 18 de desembre del 2010
JA TENIM EL NOSTRE CODI QR !!!!!
Des del curs passat que em ronda pel cap fer servir els codis QR a Aula d’acollida, però el problema amb el mòbils a l’aula em feia no intentar-ho.
Conec profes que fan veritables “bones pràctiques” amb aquests codis. Al projecte Espurn@ es fan servir i són molt interessants. Un dia a classe ho vam mirar i als nostres alumnes els hi van agradar molt.
Ho portarem a la pràctica en tornar de les vacances de Nadal; us animeu a fer-ho amb nosaltres ???
Aquí va el nostre codi QR del blocaulacollidacunit:
http://www.codigos-qr.com/qr/php/qr_img.php?d=http%3A%2F%2Faulaacollidacunit.blogspot.com&s=8&e=
Conec profes que fan veritables “bones pràctiques” amb aquests codis. Al projecte Espurn@ es fan servir i són molt interessants. Un dia a classe ho vam mirar i als nostres alumnes els hi van agradar molt.
Ho portarem a la pràctica en tornar de les vacances de Nadal; us animeu a fer-ho amb nosaltres ???
Aquí va el nostre codi QR del blocaulacollidacunit:
http://www.codigos-qr.com/qr/php/qr_img.php?d=http%3A%2F%2Faulaacollidacunit.blogspot.com&s=8&e=
dimecres, 15 de desembre del 2010
ENLLAÇ D'UN DEBAT QUE VAM FER UNS QUANTS PROFES SOBRE L'ESTAT DE L'EDUCACIÓ ACTUAL
https://docs.google.com/Doc?docid=0AVawlGRO4LlfZGN6OHB6MmtfM3AycXAzamQ&hl=ca&authkey=CKPh_OsP
Mireu quines preguntes vam intentar respondre els profes ;-)
Mireu quines preguntes vam intentar respondre els profes ;-)
dijous, 25 de novembre del 2010
Campanya CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE.
Hem d'estar tots en contra de la violència de tot tipus, però entre les pitjors les de gènere i la violència infantil. Diguem NO als maltractaments!!!!!!!!!!!!!
dilluns, 22 de novembre del 2010
COM ENS VAN FER ENTREGA DEL PREMI DE LA IV JORNADA itWORLDEDU, 2010
Ja tenim les fotos !!!! Aquí van :
dimarts, 16 de novembre del 2010
Ens continua agradant el Michael Jackson
Alison, alias el Michael Jackson de la nostra Aula d'acollida ;-)
KARAOKE DE SAU: BOIG PER TU
Aquesta setmana treballarem el karaoke de Sau de la cançó BOIG PER TU. Ens agrada a tots molt. Ha sigut de l'Alison la idea. Apa! a treballar, que tenim fitxes per fer a classe, nois!!!!
BOIG PER TU SAU
A la terra humida escric
nena estic boig per tu,
em passo els dies
esperant la nit.
Com et puc estimar
si de mi estàs tan lluny;
servil i acabat
boig per tu.
Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat, boig per tu.
Quan no hi siguis al matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja
que caurà avui.
Em quedaré atrapat
ebri d'aquesta llum
servil i acabat
boig per tu.
Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat boig per tu.
servil i acabat boig per tu.
servil i acabat boig per tu.
BOIG PER TU SAU
A la terra humida escric
nena estic boig per tu,
em passo els dies
esperant la nit.
Com et puc estimar
si de mi estàs tan lluny;
servil i acabat
boig per tu.
Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat, boig per tu.
Quan no hi siguis al matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja
que caurà avui.
Em quedaré atrapat
ebri d'aquesta llum
servil i acabat
boig per tu.
Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat boig per tu.
servil i acabat boig per tu.
servil i acabat boig per tu.
dimecres, 10 de novembre del 2010
AQUÍ TENIU ALGUNES DE LES FOTOS SOBRE EL PROJECTE OPENSIM DE MONS VIRTUALS 3D
Anirem afegint les fotos de tot el que treballem a la nostra Aula d'Acollida dins el món virtual de VLEAF que la Universitat Autònoma de Madrid ens deixa fer servir per ús educatiu.
Els Projectes que vam començar el curs passat : Fem una camp de futbol i Fem una platja...continuen endavant....Ànimssss amb l'edició dels vostres avatars i amb la construcció dels objectes en 3 D (3 dimensions).
CRACKSSSSSSS !!!!!!
dimarts, 9 de novembre del 2010
Joc per aprendre on estan situats els països al mapa mundi

Aquí teniu un joc superinteressant! Es tracta de ficar correctament els països al lloc que els hi pertoca, com si fos l'antic joc del Tetris.
Hi ha de tots els continents, aprendreu molt!
http://www.mapmsg.com/games/statetris

TREBALLEM EL CONTE EN VALORS
Noissss fa temps que no treballem un Conte en Valors. El tema que ara ens propossen des d'Espurn@, a Kalidoscopi és sobre la TOLERÀNCIA i l'AUTOESTIMA.
Ens fiquem les "pil.les", ho llegim i fem les activitats??? La Núria Font, la Núria Alart , la Mònica Valverde i la Roser Rojas ens convidem a fer una passejada per aquest conte d'emocions i sentiments. Ànims!
Ens fiquem les "pil.les", ho llegim i fem les activitats??? La Núria Font, la Núria Alart , la Mònica Valverde i la Roser Rojas ens convidem a fer una passejada per aquest conte d'emocions i sentiments. Ànims!
Publish at Calaméo or browse others.
diumenge, 7 de novembre del 2010
DONCSSSSS..HEM GUANYAT LA MENCIÓ ESPECIAL D'UN PREMI NTERNACIONAL :-) !!!!!

Finals d'octubre de 2010, vaig cap a les III Jornades ITworldEDU: Trobada cap a l’Excel·lència de la Tecnologia Educativa.
S'otorga el Premi ITworldEdu a la millor solució de tecnologia educativa desenvolupada per centres educatius a nivell internacional.
S'otorga el Premi ITworldEdu a la millor solució de tecnologia educativa desenvolupada per centres educatius a nivell internacional.
Els Projectes basats en mons virtuals 3D: "Fem una platja" i "Fem un camp de futbol" de la nostra Aula d'Acollida, es presenten dins la categoria:
- Reconèixer el creixent esforç de l’àmbit educatiu en la creació pròpia i avaluació de nous recursos digitals.
Finalment..........
GUANYEM EL PREMI COM A MENCIÓ ESPECIAL!!!!!!
Hem tingut uns adversaris molt i molt 'potents' (Universitats, empresses d'informàtica...), amb molts recursos i amb molt pressupost...però encara i així hem aconsseguit fer-nos un "espai" als premis finals.....Som uns cracks!!!! ;-)
Ens va donar el premi el Conseller d'Educació de la Generalitat de Catalunya, Ernest Maragall i es va interessar particularment pel nostre Projecte, preguntant en què consistia i a quin Institut es portava a terme.
ENHORABONAAAAAAAAAAAA...SEGUIREM TREBALLANT DE VALENT !!!!!!!!!
HEM REBUT LA MECIÓ ESPECIAL DEL PREMI INTERNACIONAL ITworldEDU '2010 !!!!!!!!!!!

L'ITworldEdu 2010 conclou que cal individualitzar l'aprenentatge per mitjà d'eines tecnològiques
L’àmbit TIC-Educació és un motor de negoci i de canvis pels sectors editorial, tecnològic i energètic
El projecte “Euclides Televisió” de l’Institut Euclides de Pineda de Mar ha guanyat el Primer Premi ITworldEdu 2010
Avui s’ha clausurat la tercera edició de l’ITworldEdu 2010, en la que han participat més de 700 persones del sector de l’Educació i de les TIC, per a impulsar l’ús i la implantació de les noves tecnologies a les escoles i centres d’ensenyament.
En aquests tres dies, s’ha posat sobre la taula la necessitat actual de poder individualitzar l’aprenentatge per mitjà d’eines tecnològiques. S’ha mostrat com aquestes eines pensades per l’educació permeten adaptar-nos a un nou model educatiu basat en l’autonomia de l’alumne. Els casos de bones pràctiques presentats a l’ITworldEdu permeten que l’alumnat pugui construir, comunicar, connectar, col·laborar i compartir socialment el coneixement. Aquest context indica que a l’àmbit TIC-Educació se l’ha de considerar com un sector productiu i econòmic emergent i que suposa un motor de negoci i de canvis pels sectors editorial, tecnològic i energètic.
Altres exemples de bones pràctiques han estat els guanyadors dels Premis ITworldEdu 2010.
El 1er Premi s’ha lliurat a “Euclides Televisió” de l’Institut Euclides de Pineda de Mar, dins de la categoria d’eines i plataformes per la Comunicació virtual, per ser un projecte consolidat en l’ús de la televisió amb finalitats educatives. El 2on Premi ha estat pel Projecte “Webex” del Centro Asociado UNED de Tudela (Navarra), dins de la categoria d’eines per millorar la gestió organitzativa, per ser un projecte que ofereix una solució global a totes les necessitats de gestió d’un gran centre de formació. El projecte guanyador del 3er Premi ha estat “La tecnologia al servei de la creativitat: Taller de creació de videojocs a l’aula” de l’Escola Projecte de Barcelona, dins de la categoria d’eines i aplicacions didàctiques per la pràctica docent i continguts digitals, per ser una eina didàctica d’aplicació internament a l’aula.
L’àmbit TIC-Educació és un motor de negoci i de canvis pels sectors editorial, tecnològic i energètic
El projecte “Euclides Televisió” de l’Institut Euclides de Pineda de Mar ha guanyat el Primer Premi ITworldEdu 2010
Avui s’ha clausurat la tercera edició de l’ITworldEdu 2010, en la que han participat més de 700 persones del sector de l’Educació i de les TIC, per a impulsar l’ús i la implantació de les noves tecnologies a les escoles i centres d’ensenyament.
En aquests tres dies, s’ha posat sobre la taula la necessitat actual de poder individualitzar l’aprenentatge per mitjà d’eines tecnològiques. S’ha mostrat com aquestes eines pensades per l’educació permeten adaptar-nos a un nou model educatiu basat en l’autonomia de l’alumne. Els casos de bones pràctiques presentats a l’ITworldEdu permeten que l’alumnat pugui construir, comunicar, connectar, col·laborar i compartir socialment el coneixement. Aquest context indica que a l’àmbit TIC-Educació se l’ha de considerar com un sector productiu i econòmic emergent i que suposa un motor de negoci i de canvis pels sectors editorial, tecnològic i energètic.
Altres exemples de bones pràctiques han estat els guanyadors dels Premis ITworldEdu 2010.
El 1er Premi s’ha lliurat a “Euclides Televisió” de l’Institut Euclides de Pineda de Mar, dins de la categoria d’eines i plataformes per la Comunicació virtual, per ser un projecte consolidat en l’ús de la televisió amb finalitats educatives. El 2on Premi ha estat pel Projecte “Webex” del Centro Asociado UNED de Tudela (Navarra), dins de la categoria d’eines per millorar la gestió organitzativa, per ser un projecte que ofereix una solució global a totes les necessitats de gestió d’un gran centre de formació. El projecte guanyador del 3er Premi ha estat “La tecnologia al servei de la creativitat: Taller de creació de videojocs a l’aula” de l’Escola Projecte de Barcelona, dins de la categoria d’eines i aplicacions didàctiques per la pràctica docent i continguts digitals, per ser una eina didàctica d’aplicació internament a l’aula.
La menció especial ha estat per “Projectes educatius a l’Aula d’Acollida basats en móns virtuals 3D” de l’Institut Ernest Lluch i Martín de Cunit.
L’ITworldEdu 2010 s’ha clausurat en un acte presidit per Ernest Maragall, Conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya; Mateu Hernández, Director de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Barcelona; Josep María Cervera, Director de l’Àrea d’internacionalització empresarial de la Cambra de Comerç de Barcelona; Josep Lluís Checa, Director Gerent del Centre de Telecomunicacions i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya; Elisabet Marill, Portaveu de les empreses impulsores del ITworldEdu; i Josep Menéndez, Director General del Cetei-Fundació Joan XXIII, Entitat organitzadora de l’ITworldEdu 2010, que han convidat als participants a ser valents en l’ús de la tecnologia a les aules.
L’ITworldEdu 2010 s’ha clausurat en un acte presidit per Ernest Maragall, Conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya; Mateu Hernández, Director de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Barcelona; Josep María Cervera, Director de l’Àrea d’internacionalització empresarial de la Cambra de Comerç de Barcelona; Josep Lluís Checa, Director Gerent del Centre de Telecomunicacions i Societat de la Informació de la Generalitat de Catalunya; Elisabet Marill, Portaveu de les empreses impulsores del ITworldEdu; i Josep Menéndez, Director General del Cetei-Fundació Joan XXIII, Entitat organitzadora de l’ITworldEdu 2010, que han convidat als participants a ser valents en l’ús de la tecnologia a les aules.
divendres, 5 de novembre del 2010
TREBALLEM LA TARDOR !!!
La Núria Font ens mostra aquesta presentació per aprendre més cosetes sobre la Tardor.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)