dijous, 26 de setembre del 2013

Aquest curs 2013-2014 també tenim alumnes nouvinguts, són aquests:

 - Hola!,bon dia! el meu nom és Francisco, tinc 15 anys i sóc de BARCELONA Visc a Jardins de Cunit, faig 3r D d'ESO l'institut Ernest Lluch i Martín. He estat vivint 14 anys a Mèrida(Badajoz) i ara he tornat.A mi m'agrada escoltar música de REGAEE i de RAP i també el HIP HOP(BOB MARLEY, WIZ CALIFA, CPV).

 -Hola!,bon dia!el men nom és Chaimae, tinc 15 anys i sóc de marroc Visc a cunit, faig 4rt

- Hola!, bon dia! em dic Lisi,tinc 16 anys i sóc de l'Argentina, visc a Segur de Calafell, faig 4t d'ESO en l'Institut Ernest Lluch i Martín. Vaig arribar aquí quan tenia 2 anys i vaig torna al meu país quan tenia 12 anys, i després de 4 anys he tornat a Espanya.

M'agrada molt dibuixar, vaig començar quan tenia 4 anys i amb el temps m'he adonat que m'agrada més el dibuix realista. També m'agrada molt ballar i cantar, jo abans ballava break dance amb el meu germà, i també tocava la flauta.

M'agrada aprendre idiomes, he estat estudiant per internet una mica de japonès, i també vaig anar un temps a classes d' italià. M'agrada molt estudiar coses i saber més coses de las que ja sé.

M'agrada tenir les coses organitzades i netes, com per exeple: l'habitació i la carpeta de l'escola. M'agrada fer resums y quadres sinòptics per poder estudiar. També m'agrada molt viatjar i conèixer llocs nous, si fos per mi viuria en un avió visitant totes les parts del món, m'agrada moltíssim sortir amb la meva família, passejar per la muntanya, anar a rius i tot això, encara que ja no surti perquè estem lluny m'agrada moltíssim, és genial fer coses amb la família.