dilluns, 4 d’abril del 2011

III JORNADA ESPURNA a Manresa- 2 abril 2011



Podria fer moltíssims comentaris sobre la III Jornada Espurna (Programa)

...com va anar de bé,

...quantes coses vam aprendre,

...destacar el gran companyerisme del nostre "claustre" que està format pels membres d'Espurna,

...que em vaig trobar tot el matí rodejada de boníssimes idees i de moltes ganes de portar-les a terme

...però sobretot em quedaré amb la IL.LUSIÓ,

...la que vaig veure als ulls dels "espurneros" per provar coses noves(innovar ?),


...amb les ganes de treballar en equip (col.laborar ?),

...amb l'oferiment d'uns als altres sense condicions (compartir ?)...

Vaig trobar allò de bo que m'agrada de les persones a la vida quotidiana :-)


Nenssssss/nenes........., sou la BOMBA !!! (com diria el Ramon Barlam).

Ah, ah....i una cosa que acabo de veure i que m'agrada moltttttt...ja som 60 "inconscients" dins aquest grup ESPURNIK de Ning !!! ... él número va pujant!!!

Bé...Força Espurnik ;-)

III Jornades Espurn@ (02-04.11) on PhotoPeach


Presentació de fotos captades pel Ramon Barlam :-)



# Enllaç Picassa de l'Anna Casamitjana :-)


# Enllaç Picassa del David Casas :-)