dijous, 26 de novembre del 2009

ALUMNE DE LA SETMANA A ESPURNA: CHAIMAE LOUZARI !!!



Com ja la majoria de vosaltres sabeu, a la Chaimae Louzari de 2B l'han escollit com ALUMNE DE LA SETMANA al Projecte Espurna.


Clikeu sobre aquesta captura d'imatge i estareu enllaçant amb la pàgina on es mostra un avatar que va fer la Chaimae com a imatge pròpia i un comentari dels motius pels quals és la NOSTRA ESTUDIANT CRACK.


Animeu-vos i estudieu molttttttt i potser alguns de vosaltres podeu ser també Alumnes de la Setmana al grup d'Aules d'Acollida de Secundària d'Espurna!!!!! Avís: a la pròxima ficarem FOTO....FOTO, eh??? no avatar! ;-)


1 comentari:

Desabafoss ha dit...

Hola a tothom, sóc l'Andressa i he fet l'Aula d'acollida l'any passat amb la Maria jose, ara estic a castelldefels amb l'Ivan...M'agradava més la Mariia Joséééé...Et trobo molta falta de tots els meus amics...Estic molt bé a castelldefels...Tinc molts amics y m'agra el nou institut tot...Tot aixó que he escrit en català m'ensenyat la vostra professora(crec que tinc algun errors)...
Maria jose et trobo molta falta...
Crec que el dilluns anire a visitaross(Crec)...Tinc moltes ganes de veuret...Jo canto "MAMMA MIA" tots el dies
deu fins despress