dimarts, 9 de juny del 2009

Gekeson Maycon Bertucci Fonseca.

Hola! jo sóc en Gekeson sóc de Brasil i tinc 16 anys, fa un any que estic a Catalunya.
Jo vaig a l'IES Ernest Lluch i Martí del poble de Cunit, vaig a l'aula d'acollida per apendre el català, la meva professora és la María José que viu a Tarragona.
A l'aula d'acollida van nois i noies de molt llocs del món, en Alison, en Anderson, en Victor,en Ramon, l'Andressa, l'Erica i jo som del Brasil, la Milena i la Paula són de Xile, en Oussama i en Karim, la Chaymae i en Anass sòn del Marroc, en Liu és de Xina, en Joel és del Equador, Vladimir és de Rússia i la Samantha és de Cuba.
Aquest any és el meu últim any d'aula d' acollida, l'any vinent jo faré un cicle formatiu d'informàtica i no anirè més a l'aula d' acollida.
Aquest any m'agradat molt, he fet molts amics nous i m'he divertit molt treballant a classe.
Ara vaig a continuar estudiant i demostrar tot el que m'ha ensenyant la meva professora María José, que és la millor professora que he tingunt a les classes, moltes gràcies María José per tot!!!!
Adeu!!!!!!!!!